HTML

Anime is the best

Szó lesz itt animékről, mangákról, könyvekről, és kreatívkodásról. Meg minden egyébről, ami az eszembe jut. :)

Friss topikok

  • Inzon: Nekem is tetszik. Nagyon szép, de elgondolkodtató anime is. Kár, hogy ilyen rövid. (2016.07.05. 12:01) Chuunibyou
  • FirePrincess: Én leginkább attól félek, hogy a Free! nagyon komolytalan, cselekménytelen anime lesz. Csak a fels... (2013.06.25. 14:41) 2013 nyári anime szezon

Címkék

2013 nyári anime szezon

2013.06.24. 08:31 FirePrincess

Íme, itt is vagyok a következő bejegyzéssel, amiben ismertetem, milyen animék kerülnek két-három hét múlva terítékre.

Blood Lad: 

Amit eddig olvastam róla, nagyon felkeltette az érdeklődésem. A történet középpontjában egy Staz nevű otaku vámpír áll, aki találkozik egy japán lánnyal, Fuyumival, aki a démonvilágba kerül, majd ott meghal. Staz mindenképpen segíteni akar neki visszatérni az élők sorába. Biztosan elkezdem nézni, egyedül Fuyumi nagy cicijei zavarnak, de hát egyéni szocproblém. Majd megszokom. Mindenképp előny nálam, hogy mangán alapszik, amit bár nem olvastam még, lehet, hogy belenézek. Csak úgy bónuszként, hogy javuljak angolból, mert ha jól tudom, a mangát magyarra eddig még nem fordították le. Kár…

Íme a manga első kötetének borítóképe, szerintem nagyon beteg (jó értelemben) a vámpírfiú arckifejezése.

Brains Base – ez az animestúdió neve. Most utána néztem, milyen animék kapcsolódnak ehhez a névhez, és találtam egy-kettőt, ami miatt igencsak ígéretes számomra a Blood Lad. Ilyenek pl: Durarara!!, Kuragehime, Tonari no Kaibutsu-kun, Amnesia és az ugyancsak ebben a szezonban lévő Brothers Conflict.

Az első rész júli 8-án érkezik, remélem, a fordítás is hamarosan követi. Ahogy nézegetem, elég sok fansub csapat érdeklődik az anime iránt, széles a választék, hogy az ember lánya hol nézi.

Témáját tekintve MyAnimelist-en a comedy, seinen, demons, vampire és supernatural jelzőket kapta. Szép kilátások, remélem a poénok sem lesznek túl laposak, és nem merülnek ki a mell/bugyimutogatásban. Hál’isten nem írják, hogy ecchi lenne, nekem azok nem jönnek be.

És végül egy trailer: https://www.youtube.com/watch?v=HHNyBJyWpfo  A grafika és a zene bejövős. A hangulatot is eléggé eltalálták. Ebből még sok jót ki tudnak hozni, remélem, nem szúrják el.

Brothers Conflict:

Az anime egy visual novelből készült, aminek a történet alapján eléggé dating sim jellege van. Egy rakat pasi, és hódítsd meg őket, vagy valami ilyesmi lehet. De láttam belőle egy mangát is, csak képekből, szöveg nélkül. Ettől függetlenül biztosan nézni fogom, a sok bishi miatt, bár remélem, azért története is lesz (nem mint az Amnesiának pl…). A főszereplő egy 16 éves lány, Hinata Ema, akinek az apukája összeházasodik 11 fiú anyukájával.  Mind együtt élnek egy Sunrise Residence nevű helyen, és persze majd mind odáig lesznek a csajért. A csaj meg majd nem tud dönteni, hát igen, a bőség zavara.

Egy kép a sok bishiről:  Hm, a vörös és a fehér hajú igencsak tetszetős.

Téma: romance, shoujo, harem. Ez kell nekem!

A stúdió ugyancsak a Brains Base, ahogy korábban már említettem, bár két, egymástól igencsak eltérő műről van szó. Vajon melyik lesz a jobb?

Első rész: júli 3, trailer: (csak a novelről van) https://www.youtube.com/watch?v=D9lkHnBiFQ4

Kezdek beleszerelmesedni… Ha igazán eltalálják, nagy kedvenc lehet belőle! De egy külön bejegyzést mindenképpen szánok a 11 fiúnak. Csak könyörgöm, a hősnő ne legyen túl nyápic…

Choujigen Game Neptune The Animation:

Hát ezt tuti nem fogom nézni. Valami játékadaptáció, ami már eleve rosszul hangzik, de az, hogy négy istenségről szól, akik ráadásul fiatal lányok kivillanó bugyival… Hát kösz, de nem.

Amúgy akit érdekel, júli 12-én jön ki, anime stúdió: David Production, aminek van pár jó munkája, úgymint: InuXBoku SS, de segédkezett még pl. a Soul Eaternél, Kuroshitsujinál.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=a3b4LHOOC5o Sajnálom, ezt nem bírtam végignézni. A grafika tetszik, de a nyávogó kislányhang, ami énekel alatta, az már nem. Erre nem fogok több szót pazarolni, nézze, aki akarja.

Danganronpa Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei The Animation:

Hát tessék, egy laza mozdulattal meghazudtoltam magam. Ugyanis egy újabb játékból készült animéről van szó, csakhogy ezt nézni fogom. 15 diákról szól, akik akkor tudják csak elvégezni a középiskolát, ha megölik a többieket. Kicsit éhezők viadalás a sztori, de mivel azt imádtam, remélem ez is tetszeni fog. Amúgy így belegondolva játékként sem lehet rossz. A legbetegebb karakter a fekete-fehér maci, Monokuma. Kíváncsi leszek, mit fog alakítani.

Indulás: júli 5, anime stúdió: Lerche, amiről semmit nem tudok mondani. Hát, majd meglátjuk.

https://www.youtube.com/watch?v=TmobY-jCjy4 A trailer alapján a grafikát jónak mondom, legalábbis nekem bejön, a zene átlagos.

Témák: action, mysteri, horror, psychological. Oké, a horrort nem igen szeretem…

És végül a kép:

Fantasista Doll:

Eredeti sztori, babák harcolnak kártyákkal. Oké, kezdjük újból: „Eredeti” sztori….. Felejtős. :)

Anime stúdió: Hoods Entertainment, amiről megint semmit nem tudok mondani.

https://www.youtube.com/watch?v=z2nO2561ros Amint látjátok, a trailerből sem tudunk meg sokkal többet, ugyanis a japán szöveget nem értem, a többi meg a karakterek bemutatása. Talán 10 évesen megnéztem volna. A grafika tetszene, de a zene nem fogott meg, a történet meg igencsak gyermeteg.

Júli 7-én érkezik. Ámen.

Fate/Kaleid Liner Prisma Illya:

Nos, mivel a Fate/stay night-ot sem láttam, ezért ezt tuti nem fogom nézni. A folytatások ezentúl nem játszanak nálam, azokat elvből nem nézem ugye, ha nem láttam az előzményt. Aki meg látta, az úgyis megnézi.

Free!:

Egy újabb original történet, pár bishi, tömérdek fanservice, és jelentős fantábor már most. Többnyire lányokból persze. Mindenképp adok neki egy esélyt, de ha nem lesz története, kíméletlenül dobni fogom. Igazából semmi mást nem tudok mondani róla, csak hogy öt úszó srácról szól.

Júli 4-én érkezik, az anime stúdió pedig a Kyoto Animation. (FMP Fumoffu és TSR, Hyouka, Air, Clannad , K-On, Tamako Market)

Témánál csak a sportot említik, ami történet szempontjából nem túl biztató. A grafika valami gyönyörű, ahogy láthatjátok:

https://www.youtube.com/watch?v=LAnNTqIZteQ A trailerben egy szem lányt sem láttam, behalok, ha elmegy shounen-ai irányba… A zene nem fogott meg (értsd unalmas volt), a látvány viszont nagyon is. Hajrá, hajrá, hozzatok ki belőle valami jót, hadd csalódjak pozitívan!

Gatchaman Crowds:

Oké, az angoltudásom nem valami tökéletes. A MyAnimelist ismertetőjéből a 2015, Tokyo, power és alien szavakat tudtam kihámozni. Miután láttam a témamegjelöléseket ( adventure, sci-fi), egyértelműen kijelenthetem, hogy ez nem nekem való.

Az anime stúdió a Tatsunoko, és egyik animét sem ismerem, ami hozzá kapcsolódik. Sőt, a Sket Dance-en kívül még csak a nevüket sem hallottam, úgyhogy inkább nem nyilatkozom.

Trailerrel nem tudok szolgálni, de itt egy kép:

Júli 13-án érkezik sok boldogságot hozzá.

Gen’ei wo Kakeru Taiyou:

Újabb lányok kártyákkal, témának is csak magic van megjelölve, gyorsan eldöntöttem, hogy mi lesz a sorsa. A sztori original, szóval nem tudok róla többet elmondani.

Érkezés: júli 6.

Anime stúdió: AIC, aki többet akar tudni, járjon utána. Felejtős.

Na jó, bónuszként egy trailer: https://www.youtube.com/watch?v=syJ4TFMa4Ng  Se a grafika, se a zene, se a történet nem jön be.

Genshiken Nidaime:

Ez szerintem valami folytatás lesz, úgyhogy nem is mondok többet.

Júli 7-én érkezik. Annak mondom, aki esetleg látta az előzményét, és ezt is nézni fogja.

Gifuu Doudou!! Kanetsugu to Keiji:

Na, ebből az ismertetőből is csak annyi jött le, hogy két pasiról szól. De mindenképpen belenézek, mert témának ezek vannak megjelölve: action, historical, martial arts, samurai, seinen.

Júli 3-án jön, a Studio Deen készíti. Rengeteg jó animét találtam még nála: Hakuouki, Sekaiichi Hatsukoi, Fruits Basket, Jigoku Shoujo, Hiiro no Kakera, Hakkenden, Hetalia, hogy csak pár ismertebbet említsek.  Úgyhogy nagy reményeket fűzök hozzá.

Trailert sajnos nem találok, de addig is itt egy kép:

Gin no Saji, avagy Silver Spoon:

Szerintem elég annyit mondanom, hogy az FMA készítőjének új műve, és sokan felkapják a fejüket. Hát, nem éppen azonos a téma, ez egy kicsit lightosabb, farmos-mezőgazdaságos cucc. Hogy mi sül ki belőle, arra kíváncsi leszek. Most olvastam el jobban az angol ismertetőt, tehát: a főhős egy Hachiken nevű fiú, aki egy – a szüleitől külön lévő – életre vágyik. Na, ezt jól összefogalmaztam. Fogja tehát magát, és elmegy egy suliba, ahol mezőgazdaságot tanul, vagy legalábbis valami ilyesmiről lehet szó.

Az anime júli 12-én érkezik, a stílusa egy az egyben az FMA-t idézi, ami számomra csak jó, hiszen imádtam azt az animét.

És miután a google képkeresője a Silver Spoon-ra egy rakat ezüstkanalat dob ki, rájövök, hogy nem így kéne beírni…

Tessék, és túl is jártam az eszén:

https://www.youtube.com/watch?v=4VBgL86Q380  Amúgy beszarok a csirke levágott fejének kicenzúrázásán….

Hakkenden – Touhou Hakken Ibun – Season 2:

A Hakkenden folytatása, de mivel láttam az első sorozatot, tuti megnézem ezt is. Nem mutatnám be, mert spoiler lenne annak, aki még az elsőt sem látta.

Júli 7-én jön. Jöhetne előbb is, már nagyon várom. A grafika szerintem gyönyörű, a zenék és a szinkron is rendben vannak. A történet még eléggé bevezető jellegű volt eddig, talán most majd rákapcsolnak.

High School DxD New:

Folytatás. Aki látta az előzményt, úgyis tudja, miről szól. Júli 7-én jön.

Inu to Hasami wa Tsukaiyou:

Az anime alapja light novel, egy halott és kutyaként feltámadt középiskolás fiúról és valami szadista csajról szól. Témák: comedy, supernatural. Csak ne valami Cuticle Tantei Inaba-szerűség legyen. Kíváncsi lennék, mit hoznak ki belőle.

Egészen korán érkezik, júli másodikán, a Gonzo-tól (Chrno Crusade, FMP, Kaleido Star, Romeo X Juliet, Special A, és egyéb más jó animék).

https://www.youtube.com/watch?v=mKIEGQ3oZbM Grafika rendben, a trailer alatti zenét egyenesen IMÁDOM!!!! Úgy értem, a komolyzenét, persze. De ahogy hallgatom, a szinkron is egészen jó! Egyre jobban kíváncsivá tesz.


Kami nomi zo Shiru Sekai: Megami Hen:

Folytatás, júli 9-én érkezik, aki akarja, nézze.

Kamisama no Inai Nichiyoubi:

Ez is egy light novelen alapuló mű, mondjuk eléggé kérdőjeles, hogy nézem-e. Isten vasárnap elhagyta a Földet. Azóta nem születnek és nem halnak meg emberek. Ai, egy fiatal lány az egyetlen Gravekeeper a falujában, ami fogalmam sincs mit jelent. Valahol sírásóként láttam, döntsétek el. Aztán megjelenik egy fiú, aki lángba borítja a falut, és elmondja Ainak a sokkoló igazságot. Amire én is nagyon kíváncsi lennék.  Ahogyan olvasgattam, ez az az anime, ami szinte mindenkinél kérdőjeles. A történet érdekes is lehet, de nagyon el lehet szúrni. Majd elválik.

Addig egy kép:  amiről látszik, hogy a grafikára nem lehet panasz.

https://www.youtube.com/watch?v=WLsdAw78Z8U  Nagyon bejön a zene is, kár, hogy a szinkronból nem mutattak egy keveset.

Júli 7-én jön, a Madhouse-tól, itt rengeteg animét tudok felsorolni: Death Note, Chihayafuru, Paradise Kiss, Btooom!, Nana, stb.

Téma szerint: mystery, fantasy. Itt is pozitív csalódásban reménykedem.

Kingdom 2:

Folytatás,  júni 8-án érkezik. Mi van??? Akkor elvileg már elkezdődött. Hát, aki akarja, az már biztos elkezdte.

Kin-iro Mosaic:

Az anime manga alapján készült, és újból meghazudtolom magam, mert ebben is csak kislányok vannak, mégis nézni fogom valószínűleg. Bár itt nincsenek kártyák és kivillanó bugyik. Egy angol kislány érkezik Japánba, és ott barátokat szerez. Aranyos kis történet, aranyos karakterekkel. Remélem csak pár perces lesz egy rész. A grafika mindenesetre tetszetős:

Júli 6-án jön, az anime stúdió pedig: Studio Gokumi, amihez csak a Dansai Bunri no Crime Egde-t tudom mondani, amit meg nem nézek.

https://www.youtube.com/watch?v=i4FnbWiscNQ  A trailer eléggé nyugis, ha rövid részek lesznek jó lesz, ha nem, akkor nem.

Témák: comedy, school, slice of life. Egy próbát megér.

Kitakubu Katsudou Kiroku:

Amikor egy barátja megkérdezi Natsukit, melyik klubhoz fog csatlakozni, ő azt feleli: a go-home klubhoz. Azaz egyikhez sem. Aztán rájön, hogy ez a klub mégis létezik, és mielőtt észbekap, már csatlakozott is hozzá. De vajon mit csinálnak ebben a klubban? (Biztos csupa-csupa ÉÉÉRDEKES dolgot…) De azért belenézek.

Júli 5-én jön, anime stúdió: Nomad (Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan!, Hachimitsu to Clover, Ouran Koukou Host Club).

A grafika nem rossz: , de trailert nem találtam.

Téma egy általános school, seinen.

Love Lab:

A Fujisaki Lányakadémia a rendes diákjairól ismert, de a legkiemelkedőbb közülük a diákelnök, Maki, akit a diáktársai nyugodt és udvarias viselkedéséért csodálnak. Másrészről, Kurahashi Rikot is csodálják, de őt inkább pimasz és fiús személyiségéért. Mikor Riko véletlenül meglátja Makit, amint egy párnán gyakorol csókolózni, rájön, hogy a lány valójában nem az, akinek gondolják. Rikot arra kényszeríti a lány, hogy tartsa meg a titkát, és gyakorolja vele az olyan romantikus dolgokat, mint kézfogás, és egyebek.

Nem rossz, csak ne legyen belőle shoujo-ai, mert akkor egyszerre dobom. Témák: comedy, romance, school. Egyébként mangából adaptálják.

A grafika inkább aranyosnak mondható:

https://www.youtube.com/watch?v=Gtpykf7FEOQ A trailer pedig eléggé rövid. De a hangulatát jól megragadja.

A Dogakobo készíti (Mangirl, GJ-Bu, Natsuyuki Rendezvous, valamint a Makai Ouji, amiről később még írni fogok), ezek alapján egy aranyos, lightos történetre számítok, de a világot nem fogja megváltani.  Júli 5-én érkezik.

Makai Ouji: Devils and Realist:

Oké, ez hamarabb jött, mint gondoltam volna.

A főhős William, egy arisztokrata család magas intelligenciájú leszármazottja. Egy nap a bácsikája elveszti birtokait, mikor a vállalata csődbe jut. Attól való félelmében, hogy családja neve feledésbe merül, William hazamegy, és a család komornyikjával kerestet akármit, amit pénzzé lehet tenni. A keresés eredménye egy őse által hátrahagyott alagsori szoba. A szobában van egy mágikus bélyegző, amivel William véletlenül megidéz egy ördögöt. Dantalion elmondja, hogy William a kiválasztott, aki megválaszthatja a démonvilág vezetőjét.

Nagyon elmebeteg történet, de bele fogok nézni.

Az anime a manga adaptációja, szóval valószínű, hogy majd beleolvasgatok. Témák: comedy, demons, fantasy, shoujo, supernatural. Érdekes egyveleg.

https://www.youtube.com/watch?v=WugOfZ27A04 Szvsz a trailer egészen jó lett, pörgős a zene, a grafika pedig isteni. Még egy-két szinkronhangra lennék kíváncsi, meg, hogy milyen lesz a történet, és nagy kedvenc-esélyes ez is (ha nem szúrják el).

Bónuszként persze ez is hemzseg a bishiktől:

És ami extra jó: júni 30-án érkezik! Szeretettel várom!

Monogatari Series Second Season:

Egy újabb második sorozat, nem foglalkozom vele, az elsőt sem láttam. Aki látta, annak üzenem, hogy júli 7-én jön.

Recorder ro Randoseru Mi:

Ennek is van előzménye, és júli elsején érkezik.

Ro-Kyuu-Bu! SS:

Még egy folytatás, júli 5-i kezdéssel.

Rozen Maiden (New Series):

Annyit tudok róla, hogy bár folytatásként van feltüntetve, inkább olyasmi lesz, mint az FMA Brotherhood, tehát újrakezdi a történetet, és jobban tartja magát a manga cselekményéhez. Én tuti csak akkor fogom megnézni, ha az eredeti Rozen Maiden-t már láttam. Addig is azoknak, akik szeretnék nézni: júli 7.

Sailor Moon 20th Anniversary:

Hát ez meg WTF?? Majd ha fagy…  És még csak azt se tudom, mikor jön…

Senki Zesshou Symphogear G:

Az első epizód elővetítése ma (azaz júni 24-én) lesz, különben júli 5-én jön. Gondolom ezt is csak az nézi, aki az eredeti sorozatot is látta, annak meg felesleges bemutatnom. Úgysem tudnám, hiszen én sem láttam.

Senyuu Season 2:

Na, a Senyuut viszont láttam, beteg egy anime, még egyszer meg kell néznem, hogy felfogjam, miről is szólt. A második sorozata júli 3-án érkezik.

Servant X Service:

A sztori egy városka irodájának egészség és közjólét részlegén játszódik, az ott dolgozók életét mutatja be. Az animét az azonos című mangából készítik, és bár nem hiszem, hogy nagy története lenne, azért belekukkantok, hátha valami jót sikerült alkotni. Témák: comedy, slice of life.

A trailerek jól felhúztak. Van belőlük legalább öt, és mindegyikben azt látjuk, ahogy a nagymellű csaj ugrókötelezik. Inkább nem linkelném, aki keres, az talál. Talán a történet nem lesz ilyen semmitmondó.

Az A1-Pictures készíti, ez mindenképpen pozitív, hisz olyan animéket láttunk tőle, mint Ao no Exorcist, Fairy Tail, Fractale, Kuroshitsuji, Shinsekai Yori, UraPri, és még sorolhatnám. A Silver Spoont is ők csinálják, csak nem lesz olyan szar ez.

A grafika kellemes:

Júli 5-én jön, nem várok tőle világmegváltást.

Tamayura ~futatose~

Folytatás, júni 30-án jön.

Tantei Opera Milky Holmes Season 3:

Ez is már a harmadik sorozat, júli 13-i kezdéssel.

Tekyuu Season 2:

Újabb folytatás, kezdés: júli 7.

Tokurei Sochi Dantai Stella Jo-Gakuin Koutou-ka C3-Bu:

Íme egy manga adaptáció, ahol fiatal lányok játszanak miniszoknyában fegyverekkel túlélősdit. Kb. ennyi lenne a történet, nálam erősen felejtős. A Gainax készíti, amitől semmi jelentősebb művet nem találtam. Témák: school, military, mily meglepő.

https://www.youtube.com/watch?v=9_XecUk8rKc  A trailer zenéje jó, különben csak képeket kapunk a szereplőkről. A grafika sem lesz rossz, ahogy látom, ettől függetlenül nem nagyon érdekel maga a történet. Akit mégis: júli 5-én érkezik.

Uchouten Kazoku:

Kyotoban három faj él: az emberek, a raccoon dog-ok (??) és a tenguk. Shimogamo Yasaburou a harmadik fia a Shimogamo raccoon dog családnak. Az apja, Souichirou , Kyoto raccoon dog közösségének feje volt, míg meg nem ették (??) a Friday Klub emberei. Mialatt vigyáz az öreg tengura, harcol a többi raccoon dog-gal és egy médium lánnyal játszik, Yasaburou egyre közelebb kerül az igazsághoz apja haláláról.  Oké, tény, hogy nem valami jó a fordításom angolból, de ez így tényleg érthetetlen. Érthetetlen, beteg, de mindenképpen nézni akarom!

https://www.youtube.com/watch?v=72fxUQPSyf0 Itt a trailer ami nagyon megfogott. A rajzolás eléggé leegyszerűsített, de megszokható, a zene tetszetős, és az a csókjelenet!! Kész csoda, hogy már a trailerben is van egy, remélem később, még többet látunk.

Témaként comedy és fantasy van megjelölve, ami szerintem jó párosítás. A P.A. Studio készíti (Angel Beats!, Another, Tari Tari, RDG Red Data Girl), én nagy reményeket fűzök hozzá, remélem, nem okoz csalódást.

Érkezés: júli 7.

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaete mo Omaera ga Warui!:

Szép hosszú címe ez egy beteg animének. Kuroki Tomoko egy szupernépszerű középiskolás lány, akinek ötven év randitapasztalata van és 100 pasija….. az otome játék világában. Az igazi világban ő egy 15 éves zárkózott lány, akinek egy ’mojo’ összes tulajdonsága megvan. (mojo= népszerűtlen nő)

Amikor rájön, hogy nem olyan népszerű, mint gondolta, évek óta először tükörbe néz, és sokkot kap.

Témák: comedy, school és az ide nem passzoló shounen, amire kíváncsi leszek. Mellesleg manga adaptáció, szóval története kell, hogy legyen.

https://www.youtube.com/watch?v=WPNaCGQjDFc Imádom a szinkronszínésznő hangját, tiszta elmebeteg. A grafika tűrhető, a többit majd meglátjuk. Júli 9-én jön, kíváncsi leszek rá.

Ezek voltak tehát az animesorozatok, de persze jönnek ki OVA részek is.

Amiket mindenképpen nézek (mert az animéjét láttam):

-Tonari no Kaibutsu-kun (aug. 12.)

-Sukitte ii na yo (júli 24.)

-Mondaiji-tachi ga Isekai kara Kuru Sou Desu yo?(júli 20.)

-Kamisama Hajimemashita (aug. 20.)

-Chihayafuru (szept. 13.)

 

Ezen kívül jön még egy Ark IX című, ami novel adaptáció, és azt hiszem, nincs előzménye. Témájához akció van írva, mindenképpen megnézem, egy részt kibírok. Júli másodikán jön. 

És a Moviek:

-Kaze Tachinu (Ghibli stúdió) júli 20.

A többi még kérdőjeles.

Ennyi lett volna a beszámoló, jó hosszúra sikeredett. Szemezgessetek. Jó lesz ez a szezon, csak sok benne a folytatás, és kár, hogy még az első sorozatot sem láttam szinte egynél sem.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fireprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr385375264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exdeus 2013.06.24. 17:35:05

Három-négy anime lesz, amelybe belekuksizom majd. A movie-k BD megjelenéseit (Ao no Exorcist, Madoka 1-2, stb.) várom inkább. De ez a Danganronpa Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei valamiért kecsegtet. 'Jó' groteszknek tűnik, és ezért érdekel. Aztán lehet az egésztől csak egy nagy agyolvasztást kapunk. Köszi a listát!

FirePrincess 2013.06.24. 22:46:29

Hűűha, az első kommentelő! *-* Melyik lesz az a három-négy, ha szabad kérdeznem?:) A Danganronpa nálam nem volt előszörre egyértelmű, hogy nézem-e, de aztán valamiért úgy döntöttem, megpróbálkozom vele. :) Kicsit hasonlít a sztori a Btooom!-hoz, legalábbis az "egymás gyilkolása" rész. Az pedig nagyon tetszett, szóval remélem, ez sem lesz rosszabb. :)

_NT_ 2013.06.24. 23:05:26

Na először is hadd gratuláljak a bloghoz, ígéretes, remélem továbbra is ilyen lelkesen írogatsz rá hajrá!:D

A bejegyzéshez hozzászólva:
Király lista! Örülök hogy végre valaki magyarul össze gyűjtögeti őket. :D A nyári felhozatal eddig még nem igazán hozott lázba, de még megvárom amíg kijönnek. Lehet hogy kellemesen csalódom. :D

Egy kis plusz infót ha megengedsz, lehet pár rajongó nem tudja még de Július 6.-án kijön a második Gintama film is. Gondoltam megemlítem hátha valakit érdekel. :D

FirePrincess 2013.06.25. 08:06:09

Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :) Most a nyáron még valószínű, hogy lesz időm írogatni, aztán az ősszel majd kicsit kevesebb. Remélem, a későbbi bejegyzések is tetszeni fognak majd! :)

exdeus 2013.06.25. 14:07:49

@FirePrincess: ^.^
Az a három-négy: Free!, Silver Spoon, Blood Lad és a Danganronpa. Amúgy igen, a Danganronpa-ban a túlélésjáték-beütés meglesz, csak én attól félek, el lesz karamellizálva, azaz, lightosabb öldökléses animét kapunk, nem egy komolyabb sorozatot. Ez az első epizódból már ki fog derülni, szóval, meglátjuk, meglátjuk.

FirePrincess 2013.06.25. 14:41:42

Én leginkább attól félek, hogy a Free! nagyon komolytalan, cselekménytelen anime lesz. Csak a felsőtestekért nem tudok végignézni több, mint tíz részt. :D
süti beállítások módosítása