HTML

Anime is the best

Szó lesz itt animékről, mangákról, könyvekről, és kreatívkodásról. Meg minden egyébről, ami az eszembe jut. :)

Friss topikok

  • Inzon: Nekem is tetszik. Nagyon szép, de elgondolkodtató anime is. Kár, hogy ilyen rövid. (2016.07.05. 12:01) Chuunibyou
  • FirePrincess: Én leginkább attól félek, hogy a Free! nagyon komolytalan, cselekménytelen anime lesz. Csak a fels... (2013.06.25. 14:41) 2013 nyári anime szezon

Címkék

Chuunibyou

2013.08.27. 17:37 FirePrincess

Akartál már valaha tiszta lappal egy új életet kezdeni? Elfeledni a múltad, hogy egy teljesen új, jobb, szebb, kedvesebb ember legyél. (Én minden második nap ezt érzem… ) Eldöntöd, hogy fogyókúrába kezdesz (mert melyik nő nem gondolt még ebbe bele), akarom mondani, életmódot váltasz. Mostantól kedvesebb leszel embertársaidhoz. Keményebben fogsz tanulni. Leteszed a cigit. Elfelejted, hogy te vagy a Sötét Láng Mester. Várjunk csak, ez meg mi? xD Történetünk főszereplője éppen erre készül. Szegény ugyanis chuunibyouban, azaz nyolcadikos szindrómában szenvedett. Nem halálos betegség ez, kérem szépen. Egy chuunibyou más. Különleges. Lát olyan dolgokat, amiket más nem. Küldetése van, és szentül hiszi, hogy normális. :D De leginkább csak a hatalmas képzelőerejével kompenzálja azt, hogy nem akar a valóság szürke kegyetlenségének utat engedni. (Milyen költői megfogalmazás.) Togashi Yuuta épp új életét tervezgeti, hiszen eljött a gimnázium első napja, azonban gondolatainak két aprócska, levegőben lógó láb parancsol megálljt. (Oké, abbahagyom a kusza megfogalmazást.. xD ) Szóval lesegíti szedni Rikkát, aki egy emelettel fentebbről jött, és az Yuuta erkélyére akart lemászni. Majd ezek után közli Yuutával, hogy tudja, hogy kicsoda ő valójában (ugye a Sötét Láng Mester), és szegény fiúnak utána nem hagy nyugtot. Mi lesz így főhősünkkel? Hogyan képes kínos múltjától szabadulni ezek után? Kiderül, ha megnézitek az animét. ^^

Ezek után a véleményem:

Az elején még azt hittem, bohóckodás lesz itt végig. Mondjuk tényleg vicces volt nézni, ahogy Rikka a nővérével harcol, esernyő vs. merőkanál… :D Megdöbbentő, mekkora fantáziája van néhány embernek. Aztán a végére rájöttem, hogy tényleg sokkal könnyebb lenne az élet nehéz pillanatait egy fantáziavilágban átvészelni. Én leginkább úgy vagyok ezzel, hogy ha az emberrel valami rossz dolog történik, csak az segít, ha megpróbál hinni. Akármiben. Mint pl. Rikka a Láthatatlan Horizontban. Én abban akarok hinni, hogy minden okkal történik, és lehet, hogy nem látom előre, mi ez az ok, de később majd rá fogok jönni. Örömmel jelentem, ez eddig mindig bejött. :) Utólag mindenről kiderült, hogy nem volt értelmetlen. Szóval ez a chuunibyou dolog nem is akkora hülyeség. Mondjuk azért a szemkötő túlzás, csodálkozom, hogyan nem ment még tönkre Rikka szeme. :D Aranyos volt a végefelé Yuuta meg Rikka szerelme, de túlságosan nem nyűgözött le, a Hentai Oujiban például sokkal jobban átjöttek az érzelmek. Kifejezetten tetszett Ál Mori Summer karaktere, valamiért megnyugodtam, mikor megtudtam, hogy csak a könyvére pályázik, nem Yuutára. :D Deko-chan meg az fura beszédstílusával együtt egyszerűen fenomenális. :D Mégis hogy bírja el azokat a súlyokat a haján?? XD Aztán ott van álomszuszék kisasszony, meg kopasz hercegecske, nagyon szurkolok nekik. :) Iiiiigen, mert lesz második évad. ^^ Már nagyon várom. :)

Ja, és el ne felejtsem: az opening és az ending is nagyon bejövős.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fireprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr885480762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Inzon 2016.07.05. 12:01:20

Nekem is tetszik. Nagyon szép, de elgondolkodtató anime is. Kár, hogy ilyen rövid.
süti beállítások módosítása