HTML

Anime is the best

Szó lesz itt animékről, mangákról, könyvekről, és kreatívkodásról. Meg minden egyébről, ami az eszembe jut. :)

Friss topikok

  • Inzon: Nekem is tetszik. Nagyon szép, de elgondolkodtató anime is. Kár, hogy ilyen rövid. (2016.07.05. 12:01) Chuunibyou
  • FirePrincess: Én leginkább attól félek, hogy a Free! nagyon komolytalan, cselekménytelen anime lesz. Csak a fels... (2013.06.25. 14:41) 2013 nyári anime szezon

Címkék

Csapó 2

2013.07.25. 22:04 FirePrincess

Igen, ez vagyok én. :D Három-négy poszt után megunom, amit csinálok, aztán belekezdek egy új blogba. De most itt folytatom, de más lesz, mint eddig volt, mert rájöttem, hogy annak semmi értelme. Nem is mutatja mindegyik képet, amit kiteszek, mert nem tudom, hogyan kell gépről feltölteni képet, csak azt a variációt ismerem, mikor az URL címét, vagy mifenét bemásolom... (Szóval ha valaki tudna segíteni, nagyon megköszönném. :D ) Az új alapötlet amúgy: miUTÁN végignézek/elolvasok valamit, leírom róla a véleményem, és elmondom, kinek ajánlanám. Annyira ennek sincs sok értelme, mert egy rakat ismertetőt írnak ugyanilyen blogokba, sokkal jobbakat, mint az enyém, a versenyszellem meg nincs meg bennem, hogy én legyek a legjobb (meg ez amúgy is szubjektív). De elkezdem. Aztán abbahagyom. Aztán folytatom a csapó 3-mal, egy új alapötlettel. Mert ez vagyok igazán ÉN. :) Aki elkezdi, abbahagyja, és újra elkezdi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fireprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr345426769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása