HTML

Anime is the best

Szó lesz itt animékről, mangákról, könyvekről, és kreatívkodásról. Meg minden egyébről, ami az eszembe jut. :)

Friss topikok

  • Inzon: Nekem is tetszik. Nagyon szép, de elgondolkodtató anime is. Kár, hogy ilyen rövid. (2016.07.05. 12:01) Chuunibyou
  • FirePrincess: Én leginkább attól félek, hogy a Free! nagyon komolytalan, cselekménytelen anime lesz. Csak a fels... (2013.06.25. 14:41) 2013 nyári anime szezon

Címkék

Top 14 anime

2013.10.23. 14:35 FirePrincess

Nemrég összefutottam egy Top 12 anime listával, így úgy döntöttem, végre én is megpróbálok összerakni egyet. Elég nehéz, mert egyiket régebben láttam, mint a másikat, néhol nem emlékszem teljesen rá, nem is ugyanolyan hosszúak voltak, és nem is azonos lelkiállapotban láttam őket, de ennek ellenére itt az első ilyen jellegű listám, majd az idők folyamán még változtatgatni fogok rajta. (:

A tizennegyedik: Fractale

9.-es voltam, amikor láttam ezt az animét, 2011 téli szezonos, én pedig tavasszal néztem meg egy barátnőm ajánlására. Azóta mindig a tavasz jut eszembe, ha rá gondolok, főleg, hogy a grafikája is nagyon szép, letisztult, világos színekkel dolgozik. Őszinte leszek, nem sokra emlékszem a történetből, a legjobban a hangulat ragadott meg benne. Az egyik kedvenc dalom is ebből van:

https://www.youtube.com/watch?v=WM0rIBvwdag

Valamiért nagyon sírós hangulatom lesz, ha ezt hallgatom, de imádom a sírós hangulatot. :D Mindenképpen meg akarom nézni még egyszer, hogy a történetre is emlékezzek végre. (:

A tizenharmadik: Hyouka

2012 őszi és 2013 téli szezonos anime, én most tavasszal akadtam rá, és néztem meg. A történet röviden: Oreki Houtarou egy energiatakarékos középiskolás fiú, aki nővére kérésére csatlakozik a Klasszikus Irodalmi Klubhoz, hogy az megmaradjon. Itt ismerkedik meg Chitanda Eruval, egy nagyon kíváncsi lánnyal, aztán csatlakozik a klubhoz még két diák, és négyen mindenféle rejtélyeket oldanak meg. Összességében egy nagyon jól összerakott animével van dolgunk, a főszereplő (meg a többiek is) a végére nagyon nagy jellemfejlődésen megy át, és ezt legjobban az OVA mutatja, ami a sorozat közepébe illeszkedik történetileg, és feltűnő a főszereplőnk úgymond visszazökkenése a régi önmagához, mivel már láttuk, milyen lesz a végén. (:  Eszméletlen amúgy, milyen rejtélyeket oldanak meg, néha csak kamilláztam, hogy erre meg hogyan jöttek rá… A grafika gyönyörű, a zenék is passzolnak. Szerintem megéri megnézni.

Egy fantasztikus AMV róla: https://www.youtube.com/watch?v=CSa9WUz5QCI

A tizenkettedik: Hentai Ouji to Warawanai Neko

2013 tavaszi szezonos anime, amit kicsit később, úgy a 9-10. rész körül kezdtem el nézni, és pár nap alatt le is daráltam mindet. Először nem akartam belekezdeni, gondolván ez is csak egy átlagos bugyuta hárem-sztori. Nem! Ez sokkal több annál. A sztoriról annyit, hogy egy macskaszobor, ami már nem kívánt jellemvonásokat ad át másoknak, teljesen összezavarja szegény főszereplőink életét, akik így jobban megismerik egymást, aztán persze derülnek ki itt múltbéli dolgok is. (: A grafika kellemes lett, a szereplők szerethetők.

Itt egy trailer: https://www.youtube.com/watch?v=-WG7hg101LY

A tizenegyedik: Princess Tutu

Egy 2002-2003-as, 38 részes animéről lenne szó, balettal, varázslattal és sok-sok mesével. Ezt is 2011 tavaszán néztem meg, és a végére szerettem meg nagyon, mikor már ténylegesen beindult a történet. Néhol nem volt egészen tiszta, hogy mit miért, de ennek ellenére magával ragadott.

Egy AMV a hattyúk tava zenéjével: https://www.youtube.com/watch?v=1C7u-KJODFA

A tizedik: Chihayafuru

Ez az anime ismertette meg velem a karuta nevű kártyajátékot, amit itt versenyszinten űznek szereplőink. Nem is mondanék róla többet, nézzétek meg ezt az AMV-t:

https://www.youtube.com/watch?v=2CIF9t9gMNw

A kilencedik: Shingeki no Kyojin

Azt hiszem, ezt senkinek nem kell bemutatnom, hiszen eléggé ismert darabról lenne szó. Inkább azt mondanám el, hogy eredetileg ezt sem akartam nézni, már a 8. rész jött ki, mikor belekezdtem, de azt hiszem, azt a 8 részt egy nap alatt meg is néztem. :D A közepefele kicsit leült, de szerintem a végére összekapta magát, és jól zárt. (: Most a mangát olvasom, hogy nehogy hiányom legyen a titánokból. :D  Valamint ezt a videót MUSZÁJ megnéznetek:

https://www.youtube.com/watch?v=rfp9DXuea_Q  Még mindig egy órát röhögök miután megnézem. :DDDDD

A nyolcadik: Shaman King

Még kezdő animés koromban láttam, vagyis már előtte. Csak a sok verekedésre emlékszem, de mindenképpen meg fogom nézni mégegyszer.

Ééééés a felejthetetlen magyar szövegű opening (ezt anno tudtam kívülről :D ):

https://www.youtube.com/watch?v=3bYa__7Qnnk

A hetedik: Kuroko no Basuke

Ugyancsak a megjelenés utána nem sokkal találtam rá erre az animére, és imádom!!! Most fut a második évada, ami ugyanolyan jó lett, mint az első. Esküszöm, míg ezt néztem, szerettem a kosárlabdát. :D Aztán mikor már a suliban kellett játszani, nem volt olyan könnyű….. xD

CSAK YAOI FANOKNAK: AoKise (: régebben az AoKuro-t jobban preferáltam, de mára ez megváltozott. :D https://www.youtube.com/watch?v=ZzIGyX6kyLc

A hatodik: Free!

Óóhóó, igen, az úszó fiúcskák meztelen felsőtesttel. :D Ebben az AMV-ben viszont semmi yaoi nincs, csak Haruról és Rinről szól:

https://www.youtube.com/watch?v=W2fOWerRx0w

Az ötödik: Fullmetal Alchemist Brotherhood

Úgy gondolom, nem csak nekem tetszett sokkal jobban, mint a sima FMA (aminek a végét nagyon elcseszték). Ennek a végén már majd lerágtam a körmöm hogy most mi fog történni. Még anyukámnak is tetszett, ami azért nagy szó, egy ilyen jellegű animénél. :D Az abszolút kedvenc borzongós szám belőle:

https://www.youtube.com/watch?v=Q_439qLQzHs  Emlékeztek még, mikor az alatt a rész alatt ez ment, mikor mindenki „meghalt”? >< Az nagyon libabőrös jelenet….

A negyedik: Psycho Pass

Imádom. Egyszerűen tökéletesen van összerakva, ugyancsak pár nap alatt megnéztem. És jön hozzá movie és egy második évad, jaj de nagyon várom már!!!!

Valamint az egyik ending, ha jól emlékszem, nálam nagy kedvenc lett:

 https://www.youtube.com/watch?v=gyJCjbXzcKc

A harmadik: Death Note

Remekmű, úgy gondolom. Soha nem lehet tudni, hogy épp ki mivel fog a másik felé kerekedni. Behalás, ahogy egy csomó lépéssel előre tervez mindkét fél, és mikor azt hinnéd, hogy tudod, ki jön ki jól a helyzetből, csavarnak MÉG EGYET a dolgon, hogy a másik már ezt is tudta előre, és akkor puff, csak lesel. :D Mellesleg, kell a mangája. (:

xDDDDDDDDD no comment: https://www.youtube.com/watch?v=aB29yVFlj-M

A második: Nana

^___^ Nagyon ki voltam borulva, mikor megtudtam, hogy a manga felét dolgozza  csak fel az anime, és utána még egy csomó dolog történik… :D De nem számít, ennek is megveszem az összes kötetét, jelenleg 8-nál járok, ez teszi ki mangagyűjteményem 80%-át… XD Egyszerűen imádom amúgy, bár a végére nagyon nyomasztó lesz a hangulat, de ez is hozzá tartozik, és ez így jó, ahogy van. (:

Ez gyönyörű: https://www.youtube.com/watch?v=XCTh2bgg4yQ

Éééééééés tadadadaaaam az első helyezett: Kaleido Star

A Kaleido Star-nak nálam elvi alapon jár az első helyezés, bérelt helye van a szívemben. :’) Ha ötször nem láttam, akkor egyszer sem, de lehet, hogy volt az hat is. Egyszerűen nem bírok betelni vele, évente átlag egyszer elfog a vágy, hogy újra megnézzem. Egészen kis koromban láttam amúgy először, és annyi erőt és kitartást adott nekem, hogy azt nem tudom szavakkal kifejezni. Megtanított, hogy az álmainkért küzdeni kell és soha se soha nem szabad feladni, még ha úgy is tűnik, hogy lehetetlen elérni, mert mindig van egy esély, ami csak azoknak jön, akik kitartanak. >< Vááá mindjárt bőgök. :DDD

És a kedvenc jelenetem, a hattyúk tava: https://www.youtube.com/watch?v=PCzoeLO1yAk

Hát, ennyi lett volna, remélem, mindenkinek tetszett a kedvenc-animés listám. ^^ Sziasztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fireprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr775595778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása