HTML

Anime is the best

Szó lesz itt animékről, mangákról, könyvekről, és kreatívkodásról. Meg minden egyébről, ami az eszembe jut. :)

Friss topikok

  • Inzon: Nekem is tetszik. Nagyon szép, de elgondolkodtató anime is. Kár, hogy ilyen rövid. (2016.07.05. 12:01) Chuunibyou
  • FirePrincess: Én leginkább attól félek, hogy a Free! nagyon komolytalan, cselekménytelen anime lesz. Csak a fels... (2013.06.25. 14:41) 2013 nyári anime szezon

Címkék

Őszi szezonosok második felvonás

2013.10.22. 14:29 FirePrincess

És tessék, itt a folytatása a kettővel ezelőtti bejegyzésemnek:

Golden Time: a legeslegelején úgy voltam vele, hogy amit egy ízig-vérig bishoujo lánnyal reklámoznak, az jó nem lehet… Én ezt meg nem nézem. Soha. Aztán persze ott van barátnőm, akit még csak most vezetek be az animék világába, és egyéb okok miatt a szezonos animéket nézetem vele. Így történt, hogy ebből a szezonból ez lett az egyik kiválasztott, mert szép is, shoujo is, satöbbi, ő ezt akarja. Rendben, akkor már én is nézem vele, mert mi veszítenivalóm van, egyel több vagy kevesebb… Most, a látott három rész után (és miután megtudtam, hogy ugyanaz a mangaka, mint a Toradoránál) mondhatom: nem bántam meg, hogy elkezdtem, sőt, nagy reményeket fűzük hozzá. (: A történet ugyanis abból áll, hogy Tada Banri, aki most kezdi egyetemi életét, épp szerzett egy barátot, Yana Mitsuo-kunt, akit már az első napon egy csinos lány felpofoz egy csokor rózsával. Itt már kamilláz a kedves néző, hogy ezt meg ugyan miért kellett, aztán megkapjuk a háttérinformációt: az említett lány, Kaga Kouko őrülten szerelmes más kisgyerekkoruk óta Mitsuo-ba, és a felesége akar lenni. Viszont Mitsuo titokban másik egyetemre iratkozik be, de Kouko rájön és ő is felvételt nyer oda. Itt veszi kezdetét a vicces-romantikus egyetemi élet, és persze miért ne lennének sötét titkok és elfeledni (vagy felidézhetetlen…) múlt. Nos, remélem pár embernek felkeltettem az érdeklődését a mű iránt, mert bár sokan mondják rá, hogy feleslegesen van ráerőszakolva az egyetemi élet, mivel főszereplőink simán elmehetnének középiskolába is, azért jó olyan emberekről is animét látni, akik ELVILEG velem egy szinten vannak érettségben. :D Az egyedüli negatívum szerintem Kouko-san karaktere, de pontosan nem tudnám megmondani, miért idegesít. De már a három rész alatt fejlődésnek indult, úgyhogy remélem, megváltozik a mű végére (lesz ideje rá, 24 részesre van tervezve a sztori). Más, belepislantottam a mangájába, és feltűnt, hogy a rajzolása is más, és a történetben is vannak kisebb különbségek, reméljük, ez nem fog sokat rontani a dolgokon.

trailer: https://www.youtube.com/watch?v=LrK1z5qd7Zo

Kill La Kill: az szezon egyik legjobb animéje, és remélem nem csak szerintem. El is gondolkodtam, mit írhatnék ide, de nem tudom jobban megfogalmazni, minthogy egy baromira szexuáis tartalmú anime csúnya rajzolással, beteg karakterekkel, elvont történettel, amit biztosan egyenruha-mániás perverzek találtak ki, és mégis, az első pillanattól kezdve van benne valami, ami megfog. 3 rész után sem jöttem rá, hogy mi az, pedig engem mindig zavar a kivillanó bugyi és a méretes mell, ami ide-oda libben miközben a szóban forgó női szereplő megy/leül/bármit csinál. Itt ezzel szemben szinte meztelen lassan mindenki, a főszereplő mellét egy-egy pánt takarja és az ultramini szoknyája alatt nem hord bugyit, legalábbis szerintem az is az egyenruha része, mert azért nem teljesen látszik ki a belátszik, de majdnem. :D Meg sem említve olyan apróságokat, miszerint párosodó macskák tűnnek fel itt-ott. És mindezek ellenére, szeretem. Mert van egy hangulata, ami más, mint amit eddig láthattam/érezhettem. Amúgy még az alapsztori sem egy nagy durranás, Matoi Ryuuko egy új diák, aki keresi az apja gyilkosát aki egy hatalmas fél ollót hagyott maga után, és mivel úgy gondolja, az iskola kvázi tulajdonosa (Satsuki konkrétan mondja hogy ez az iskola az övé) tud valamit, ezért le akarja győzni, hogy megtudja, ki is volt a gyilkos. Perverz egyenruhák harca ez, én mondom… Sőt, perverz vérszívó egyenruháké.

trailer: https://www.youtube.com/watch?v=tsModToD1u0

Yowamushi Pedal: az egyik kedvencem. (: Főszereplőnk, Onoda hatalmas otaku, képes minden héten elbiciklizni Akihabarába (40 km) csak azért, hogy a megmaradt pénzéből (amit a buszra költene) még vegyen egy-két apró figurát magának az amúgy tetemes mennyiségű DVD, játék és miegymás mellé, amit Akihabarai útjai során beszerez. Teszi mindezt egy régi bicajjal, ami vagy 10 kilóval többet nyom, mint a versenybiciklik, és mégis könnyen és gyorsan megy fel az emelkedőn. Ez felkelti Imaizumi-kun figyelmét, aki a biciklis klub tagja, és versenyre hívja Onodát. Ha Onoda nyer, Imaizumi csatlakozik az Onoda által létrehozni kívánt animeklubhoz. Vajon a kemény akarat legyőzheti-e a többéves kerékpárversenytapasztalatot? (: Úgy gondolom, az anime kicsit lassan indult be, amit kizárólag azért sajnálok, mert nincs róla tudomásom, hogy két szezonosra terveznék (ha mégis, annak nagyon örülni fogok). Így viszont a történet negyede szinte egy bevezetés, ami Onoda és Imaizumi versenyét mutatja be. Én már most nagyon remélem, hogy folytatni fogják a történetet (még jó sokáig :DD ), ha meg nem, akkor megyek olvasni a mangáját.

trailer: https://www.youtube.com/watch?v=LpaYnWC0VDk

Kuroko no Basuke 2: végre. VÉGRE!!! Már nagyon vártam a második évadot, és mondhatom, nem csalódtam. Még mindig képes újat mutatni, mondani, még mindig ugyanolyan izgalmas, és a fiúknak is még van mit fejlődni. A Csodák Generációjának egy újabb tagja tűnik fel mindjárt az első részben: Murasakibara-kun, de én őszintén szólva Akashira leszek kíváncsi. A történetet most nem mutatnám be, aki csak egy kicsit is szereti a sportaniméket, az mindenképpen nézze meg az első évadot, utána pedig úgyis el fogja kezdeni a másodikat. Az opening és ending megint nagyon üt, és új szereplők is tűnnek fel, úgyhogy hajrá mindenki, nézzetek Kuroko no Basukét!! :D

trailer: https://www.youtube.com/watch?v=qMPS7vFSeVc

Samurai Flamenco: egy magát szuperhősnek képzelő 19 éves fiú, és egy rendőr különös barátsága veszi kezdetét. Vajon kinek kell megállítani a bűnözést? Tényleg elég csak a tolvajokat, gyilkosokat elkapni, vagy szükséges azoknak a járókelőknek is szembekerülni a törvénnyel, akik csupán a piroson mentek át, vagy szegény nénikék, akik a meghatározott időpont előtt tették ki a szemetet? Szuperhősünk minden ilyen dolognál feltűnik, és a maga módján próbálja megtanítani az embereknek az apró dolgok fontosságát. Aztán mikor rosszra fordul a helyzet, például egy banda látja el a baját, jön kedvenc rendőrünk és megmenti. (: Ez csak személyes vélemény, de ebből annyira de annyira jó yaoit lehetne csinálni…. Kár, hogy ez az álom valószínűleg sosem válik majd valóra… :/

trailer: https://www.youtube.com/watch?v=sMeA7ssgMuk

Legközelebb jövök a többi őszi szezonossal, addig is vigyázzatok magatokra és nézzetek sok animét!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fireprincess.blog.hu/api/trackback/id/tr195592399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása